W dniach 13-14 czerwca 2019 roku, członkowie Organów i pracownicy z 14 Lokalnych Grup Działania uczestniczyli w szkoleniu pt.
„Zasady wypełniania dokumentacji aplikacyjnej i rozliczeniowej w ramach poddziałania ,,Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020; Zasady monitoringu i ewaluacji Strategii Rozwoju Lokalnego kierowanego przez społeczność, Animacja oraz integracja środowiska lokalnego – rozwój partycypacji społecznej”.
Szkolenie obejmowało II części teoretyczną oraz praktyczną.
W części teoretycznej uczestnicy analizowali i omawiali:
- Zasady monitoringu i ewaluacji Strategii Rozwoju Lokalnego kierowanego przez społeczność
- Animacja oraz integracja środowiska lokalnego – rozwój partycypacji społecznej
W części praktycznej uczestnicy pracowali oraz analizowali:
- Zasady wypełniania dokumentacji aplikacyjnej i rozliczeniowej w ramach poddziałania ,,Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Organizator Lokalna Grupa Działania Nasze Bieszczady dziękuje uczestnikom
(koleżankom i kolegom z LGD) za pomoc w organizacji i udział w szkoleniu.
Zapraszamy do fotorelacji
Michał Bartnicki
Specjalista ds. marketingu i promocji