Szkolenie członków Zarządu, Rady, Komisji Rewizyjnej oraz Pracowników biura Lokalnej Grupy Działania Nasze Bieszczady

W dniu 12 czerwca 2019 roku, odbyło się szkolenie zorganizowane dla członków Zarządu, Rady, Komisji Rewizyjnej oraz Pracowników biura Lokalnej Grupy Działania                                     Nasze Bieszczady, pt. „Stan wdrażania Lokalnej Strategii Rozwoju LGD Nasze Bieszczady w ramach PROW 2014 – 2020 (dokumenty programowe), Procedury wyboru operacji (grantobiorców) oraz kryteria ich oceny, procedura zmian w lokalnych kryteriach wyboru”.

Szkolenie obejmowało II części teoretyczną oraz praktyczną.

W części teoretycznej członkowie Rady analizowali i omawiali:

  1. Stan wdrażania Lokalnej Strategii Rozwoju LGD Nasze Bieszczady w ramach PROW 2014 – 2020 (dokumenty programowe).

W części praktycznej członkowie Rady analizowali oraz pracowali z:

  1. Procedurą wyboru operacji (grantobiorców) oraz kryteriami ich oceny, procedura zmian w lokalnych kryteriach wyboru.

 

Zapraszamy do fotorelacji

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.